întrebări frecvente
Cât costă transportul?
Costul de livrare este calculat pe baza adresei dvs. de livrare. Vă rugăm să verificați tariful la finalizarea checkout-ului. Pe baza achiziției dvs., este posibil să primiți și costul de transport gratuit!
Majoritatea comenzilor interne ajung în 1-4 zile lucrătoare.
*Precomenzile vin de obicei cu un timp de livrare mai ridicat: 5-30 de zile*
Ce tipuri de cuțite furnizați?
La Hikari, oferim o selecție diversă de cuțite profesionale, de la cuțite de bucătar și santoku până la cuțite pentru file, pâine, legume și dezosat. Oricare ar fi nevoile și preferințele dvs. culinare, în magazinul nostru veti găsi cuțitul potrivit.
Cum pot îngriji și întreține cuțitele?
Pentru a menține starea impecabilă a cuțitelor dvs. Hikari, vă recomandăm să le spălați manual cu apă caldă și săpun, să le uscați imediat după curățare și să le depozitați într-un bloc de cuțite sau o teacă de protecție pentru a proteja lama. Ascutirea regulată este crucială pentru performanța optimă.
Cum ar trebui sa procedez în cazul în care cuțitul meu ajunge defect?
Care este politica de returnare?
Ce metode de plată sunt disponibile?
Cum pot alege cuțitul perfect pentru nevoile mele?
Puteți accesa Chestionarul nostru pentru a găsi cuțitul perfect adaptat nevoilor dumneavoastră specifice.
Alegerea cuțitului perfect depinde de nevoile și preferințele dumneavoastră culinare. Gândește-te la felurile de mâncare pe care le prepari frecvent și la tehnicile de tăiere pe care le folosești. Consultați descrierile cuțitelor și recomandările de utilizare pentru a găsi alegerea ideală pentru dvs.
Cum ar trebui sa procedez in cazul in care cutitul meu ajunge defect?
Înainte de fiecare expediere, coletul este verificat și ambalat cu mare grijă si atenție.
Totuși, în cazul în care cuțitul dvs. ajunge deteriorat sau defect, vă rugăm să ne contactați imediat, furnizând detalii și fotografii ale problemei. Ne vom ocupa rapid de o înlocuire sau o rambursare în conformitate cu garanția și politica noastră de returnare.
Care este politica de returnare?
Produsele vor fi supuse unei inspecții stricte de calitate înainte de expediere.
Dacă există vreo deteriorare naturală a produsului sau dacă produsul este greșit, vom schimba produsul sau vom emite o rambursare.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice întrebare.
Ce metode de plată sunt disponibile?
Discover, VISA, Master Card, American Express, Pay Pal. Site-ul nostru web folosește tehnologia SSL, care criptează informațiile personale importante ale clienților pentru a asigura securitatea datelor.
De asemenea, puteți alege să mergeți cu opțiunea Ramburs la livrare!
Contactaţi-ne
Noi suntem aici pentru tine!
Va stam la dispozitie pentru orice fel de intrebare sau problema.
E-mail: contact@hikariknife.com
Telefon: 0774 670 155